Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601011033677


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Správa státních hmotných rezerv
Identifiakční číslo:
48133990
Poštovní adresa:
Šeříková 616/1
Obec:
Praha 5
PSČ:
150 85
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Šeříková 616/1, Praha 5 - Malá Strana
Tel.:
+420 222806182
K rukám:
Ing. Michala Čandová
       
E-mail:
mcandova@sshr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sshr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.sshr.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
16-033 HEŘMANŮV MĚSTEC – TZH technologie tunelů P1 a P3
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Kostelec u Heřmanova Městce
Kód NUTS
CZ053
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem této VZ je výměna a doplnění čerpadel a potrubí v tunelu P1, P3 a ke strojovně PS 220.1, zajištění zpětného stáčení leteckého petroleje při závadě na cisternách, zvýšení kapacity odsávání produktu na stáčišti po odpojení hadic, modernizace řídících systémů (ŘS) a pořízení nových zdrojů UPS včetně modernizace automatizovaných systémů řízení (ASŘ).
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
7 650 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
51820000-6
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
31/03/2016 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky (dále jen „VZ“) podle § 1 Vyhlášky č. 232/2012 Sb.:
a) popis potřeb, které mají být splněním VZ naplněny:
Cílem realizace této akce je zvýšení bezpečnosti provozu skladu a odstranění rizik, jako je např. únik ropných látek.
b) popis předmětu VZ:
Předmětem této VZ je výměna a doplnění čerpadel a potrubí v tunelu P1, P3 a ke strojovně PS 220.1, zajištění zpětného stáčení leteckého petroleje při závadě na cisternách, zvýšení kapacity odsávání produktu na stáčišti po odpojení hadic, modernizace ŘS a pořízení nových zdrojů UPS včetně modernizace ASŘ.
c) popis vzájemného vztahu předmětu VZ a potřeb zadavatele:
Účelem je zajistit u nových čerpadel vhodnějšího typu větší životnosti při vyšším výkonu a zajistit požadovanou kapacitu a rychlost dopravy znečištěných produktů do záchytné nádrže. Doplněním dvou kusů samonasávacích odkalovacích provozních čerpadel (jsou k dispozici ve skladu) do strojovny PS220.1 zajistit vyčerpání produktu z nádrží H230 01 a H230 02 při minimálních hladinách (cca 200m3). Náhrada stávajícího nevyhovujícího odkalovacího čerpadla v naftovém tunelu P3 umožní při čištění a odkalování nádrží řádné a dostatečně výkonné čerpání znečištěných produktů do železničních cisteren. Potřeba zpětně stáčet při poruše plněného dopravního prostředku letecký petrolej typu F-34 mimo stávající odkalovací nádrž, ve které vlivem znečištění dochází k znehodnocení paliva, vyžaduje zbudování nové záchytné nádrže, Tím bude odstraněno riziko ekonomických ztrát při skladování paliva. Zvýšením kapacity odsávání produktu na stáčišti při odpojení výdejních hadic bude odstraněno riziko zpětného odtoku přebytečného čistého paliva tak, že by bylo znemožněno jeho případné další využití. Zajištění modernizace řídícího systému a pořízení nových záložních zdrojů UPS náhradou za stávající, již dlouhodobě fungující na základě tzv. „line interactive“ – cílem je, aby nové zařízení odolávalo krátkodobým poklesům napětí v síti, ke kterým dochází v důsledku instalace a provozu nových čerpadel v objektu PS220 řízených frekvenčními měniči. Výkyvy napětí v síti způsobují výpadky řídicího systému skladu. Modernizace ASŘ a MaR – zabezpečit signalizace koncových poloh uzavíracích armatur, spodního výdejního potrubí nádrží H230 01; H230 02; H230 03 a H230 04 – zajistit přímé propojení JetA1 od KZII a filtrů Faudi ve strojovně P1 a výdej na stáčišti a upravit čerpací režimy. K tomu je nezbytné upravit řídící systémy.
d) předpokládaný termín splnění VZ:
Do 6 měsíců od data účinnosti smlouvy.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
03/03/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh