Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7403011088180


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Správa státních hmotných rezerv
Identifiakční číslo:
48133990
Poštovní adresa:
Šeříková 616/1
Obec:
Praha 5
PSČ:
150 85
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Šeříková 616/1, Praha 5 - Malá Strana
Tel.:
+420 222806257
K rukám:
Ing. Miroslav Basel
       
E-mail:
mbasel@sshr.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sshr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.sshr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.sshr.cz/vz00000163
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Petrolej letecký JET A1 – nákup 40 000 m3 do nouzových zásob
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Místem plnění je daňový sklad SSHR – Kostelec u Heřmanova Městce, Česká republika.
Kód NUTS CZ053 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Nákup 40 000 m3 leteckého petroleje v kvalitě dle Joint Fuel System edice 11, Check List for Jet A1 v platné edici v době dodávky.
Nakupovaný letecký petrolej je určen pro dlouhodobé skladování a nesmí být starší 60 dnů ode dne výroby.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
09131000-6
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
Měna
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
30,00
Měna
USD
a nejvyšší uvažovaná nabídka
67,20
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
03172/14-SSHR
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 099-172546
ze dne
23/05/2014 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 152-272808
ze dne
09/08/2014 (dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
160
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Petrolej letecký JET A1 – nákup 40 000 m3 do nouzových zásob
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
29/12/2014 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
4
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
0
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
UNIPETROL RPA, s.r.o.
Poštovní adresa:
Záluží 1
Obec:
Litvínov
PSČ:
436 70
Stát:
CZ
E-mail:
unipetrolrpa@unipetrol.cz
Tel.:
+420 476161111
Internetová adresa (URL):
http://www.unipetrolrpa.cz
Fax:
+420 476709553
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
660 000 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
Měna
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
30,00
Měna
USD
a nejvyšší uvažovaná nabídka
67,20
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Cena pořízení předmětu zakázky byla stanovena takto:
1. Cena za 1 m3 na paritě DDP daňový sklad Správy Kostelec u Heřmanova Městce (CZ0502210S001) – Incoterms 2000, bude stanovena jako součet CENOVÉ PŘIRÁŽKY na 1 m3 dle bodu 3 a ceny FOB Rotterdam za 1 m3 dle bodu 2 (viz níže).
2. Cena FOB Rotterdam bude stanovena na bázi aritmetických průměrů všech dostupných kotací Barges Platts FOB Rotterdam – Incoterms 2000, Jet A1 FOB Brg High, průměr kalendářního týdne předcházející den nakládky. Tato cena se udává v USD/t. Pro přepočet ceny v USD/t na cenu USD/m3 bude použita referenční hustota 800 kg/m3. Dolarová cena USD/m3 bude přepočtena kurzem průměr střed ČNB kalendářní týden předcházející den nakládky na cenu CZK/m3.
3. CENOVÁ PŘIRÁŽKA v USD/m3 je definována jako pevná pro celý předmět zakázky a zahrnuje veškeré náklady uchazeče spojené s dodáním předmětu veřejné zakázky včetně provize.
4. CENOVÁ PŘIRÁŽKA byla předmětem hodnocení a musela být uvedena absolutní částkou na Krycím listu nabídky, a to jak částkou za 1 m3, tak celkovou částkou přirážky za celý objem plnění, tj. 40 000 m3 v USD.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
29/12/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh