Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402011075978


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Správa státních hmotných rezerv
Identifikační číslo:
48133990
Poštovní adresa:
Šeříková 616/1
Obec:
Praha 5
PSČ:
150 85
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Šeříková 616/1, Praha 5 - Malá Strana
Tel.:
+420 222806226
K rukám:
Ing. Karel Čech
       
E-mail:
kcech@sshr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sshr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.sshr.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.sshr.cz/vz00000423
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Pořízení masových konzerv do SHR a jejich ochraňování
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je/jsou sklad/y ochraňovatele dle zadávací dokumentace.
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je:
a) dodávka 180 tun masových konzerv, s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení.
Pro nákup masových konzerv v množství 180 tun celkem zadavatel v souladu s ustanovením § 98 zákona rozděluje předmět veřejné zakázky sortimentně na tři části po 60 tunách, přičemž každý uchazeč může podat samostatnou nabídku na jednu, dvě nebo tři 60 tunové části předmětu VZ v následující sortimentní skladbě pro jednu část v množství 60 tun s tolerancí do mínus 1 % hmotnosti:

Část č. 1: Šunka 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
Část č. 2: Vepřové maso ve vlastní šťávě 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
Část č. 3: Luncheon meat 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení

b) ochraňování nabízeného množství masových konzerv (na dobu určitou a to na dobu 36 měsíců ode dne účinnosti smlouvy) s možností opce dle ustanovení §99 zákona prodloužit tuto dobu o dalších 12 měsíců.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
15131000-5
 
Další předměty
63100000-0
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
2. Předmětem veřejné zakázky je:
a) dodávka 180 tun masových konzerv, s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
Pro nákup masových konzerv v množství 180 tun celkem zadavatel v souladu s ustanovením
§ 98 zákona rozděluje předmět veřejné zakázky sortimentně na tři části po 60 tunách,
přičemž každý uchazeč může podat samostatnou nabídku na jednu, dvě nebo tři 60 tunové části předmětu VZ v následující sortimentní skladbě pro jednu část v množství 60 tun s tolerancí do mínus 1 % hmotnosti:

Část č. 1: Šunka 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
Část č. 2: Vepřové maso ve vlastní šťávě 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
Část č. 3: Luncheon meat 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení

b) ochraňování nabízeného množství masových konzerv (na dobu určitou a to na dobu 36 měsíců ode dne účinnosti smlouvy) s možností opce dle ustanovení §99 zákona prodloužit tuto dobu o dalších 12 měsíců.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Ochraňování nabízeného množství masových konzerv (na dobu určitou a to na dobu 36 měsíců ode dne účinnosti smlouvy) s možností opce dle ustanovení §99 zákona prodloužit tuto dobu o dalších 12 měsíců.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:   36   nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  36  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Jistota (§ 67 zákona)
Zadavatel požaduje, aby uchazeči k zajištění plnění svých povinností vyplývajících
z účasti v zadávacím řízení poskytli jistotu.
Část č. 1: Šunka 60 t = jistota ve výši 190 000 Kč
(slovy jednostodevadesáttisíc korun českých)

Část č. 2: Vepřové maso ve vlastní šťávě 60 t = jistota ve výši 105 000 Kč
(slovy jednostopěttisíc korun českých)

Část č. 3: Luncheon meat 60 t = jistota ve výši 105 000 Kč
(slovy jednostopěttisíc korun českých)

Celková výše poskytnuté jistoty v případě nabídky pro všechny tři části předmětu VZ je 400 000,- CZK (slovy čtyřistatisíc korun českých).

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
VI. Platební a obchodní podmínky
Faktura musí mít náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Ostatní podrobnosti týkající se platebních a obchodních podmínek jsou uvedeny v návrhu kupní smlouvy a smlouvy o ochraňování:
a) pro pořízení masových konzerv jsou platební a obchodní podmínky uvedeny v kupní smlouvě (Příloha č. 1 k Zadávací dokumentaci),
b) pro ochraňování jsou platební a obchodní podmínky uvedeny ve smlouvě
o ochraňování HR masových konzerv (Příloha č. 2 k Zadávací dokumentaci

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1. Základní kvalifikační předpoklady (§ 53 zákona)
Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel v rozsahu ustanovení § 53 odst. 1 zákona:
1) buď způsobem uvedeným v ustanovení § 53 odst. 3 zákona:
- listinami podle § 53 odst. 3, písm. a) až c), a
- čestným prohlášením podle § 53 odst. 3, písm. b) ve vztahu k spotřební dani a d) zákona (lze využít Přílohu č. 4 k Zadávací dokumentaci).
2) nebo způsobem uvedeným v ustanovení § 127 zákona:
- předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který k poslednímu dni prokázání splnění kvalifikace nesmí být starší 3 měsíců.

2. Profesní kvalifikační předpoklady (§ 54 zákona).
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží:
1) buď způsobem uvedeným v ustanovení § 54 písm.:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
b) a doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění, či licenci.
2) nebo způsobem uvedeným v ustanovení § 127 zákona:
- předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který k poslednímu dni prokázání splnění kvalifikace nesmí být starší 3 měsíců.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Ekonomická a finanční způsobilost (§ 50 zákona)
Ekonomickou a finanční způsobilost dokládá dodavatel čestným prohlášením podle
§ 50 odst. 1, písm. c) zákona (lze využít Přílohu č. 8 k Zadávací dokumentaci).
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 1, písm. a) zákona prokáže dodavatel, který předloží na každou část VZ:

dodavatel předloží pro plnění VZ na dodávku:
Seznam minimálně dvou významných dodávek obdobného charakteru (výroba či nákup masových konzerv) v celkovém minimálním objemu 60 tun, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění (tj. uchazeč doloží, že v posledních 3 letech realizoval alespoň 2 významné dodávky s obdobným předmětem plnění a objem těchto dodávek činil v součtu minimálně 60 tun). Technické kvalifikační předpoklady musí Uchazeč prokázat pro každou část VZ samostatně, tj. různými významnými dodávkami.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
06533/14
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 242-420407 ze dne 13/12/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 02/02/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: 05/12/2014 (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 02/02/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
dle Zadávací dokumentace
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
05/12/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Část č. 1: Šunka
1) STRUČNÝ POPIS
Část č. 1: Šunka 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
15131000-5
 
Další předměty
63100000-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Dodávka
Část č. 1: Šunka 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení

Ochraňování nabízeného množství masových konzerv (na dobu určitou a to na dobu 36 měsíců ode dne účinnosti smlouvy) s možností opce dle ustanovení §99 zákona prodloužit tuto dobu o dalších 12 měsíců.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 36 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Část č. 2: Vepřové maso ve vlastní šťávě
1) STRUČNÝ POPIS
Část č. 2: Vepřové maso ve vlastní šťávě 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
15131000-5
 
Další předměty
63100000-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Dodávka:
Část č. 2: Vepřové maso ve vlastní šťávě 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení


Ochraňování nabízeného množství masových konzerv (na dobu určitou a to na dobu 36 měsíců ode dne účinnosti smlouvy) s možností opce dle ustanovení §99 zákona prodloužit tuto dobu o dalších 12 měsíců.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 36 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Část č. 3: Luncheon meat
1) STRUČNÝ POPIS
Část č. 3: Luncheon meat 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
15131000-5
 
Další předměty
63100000-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Dodávka

Část č. 3: Luncheon meat 60 t s tolerancí do -1% (minus 1%) dle balení

Ochraňování nabízeného množství masových konzerv (na dobu určitou a to na dobu 36 měsíců ode dne účinnosti smlouvy) s možností opce dle ustanovení §99 zákona prodloužit tuto dobu o dalších 12 měsíců.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 36 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------