Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika-Správa státních hmotných rezerv
Identifiakční číslo:
Poštovní adresa:
Šeříková 1/616, Praha 5 - Smíchov
Obec:
Praha 5 - Smíchov
PSČ:
150 85
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Šeříková 1/616
Tel.:
222 806 111, 222 806 294
K rukám:
Renáta Jirásková
       
E-mail:
rjiraskova@sshr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
www.sshr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.sshr.cz/po00000010
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Pořízení masových konzerv do státních hmotných rezerv a jejich ochraňování
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
území ČR
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Dodání masových konzerv v druzích: 75 t vepřové maso, 75 t drůbeží maso, 23 t játrová paštika a 20 t vepřová paštika. Místo naskladnění do státních hmotných rezerv je území ČR. Dále zadavtel požaduje od dodavatele toto zboží také uskladňovat a ochraňovat.<br /><br /><br /><br /><br />

(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
15131000-5
 
Masné konzervy a přípravky
Další předměty
63121100-4
  Skladovací služby
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
27/11/2012 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky

1. Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Správa státních hmotných rezerv (dále jen Správa) je ve smyslu zákona č. 97/1993 Sb., o působnosti Správy státních hmotných rezerv, ve znění pozdějších předpisů ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních hmotných rezerv.
Úkolem Správy je zajištění masových konzerv v množství určeném Vládou ČR a splnění požadavků Armády ČR.

2. Popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je pořízení masových konzerv do státních hmotných rezerv a jejich ochraňování. Pořízením se rozumí nákup 193 tun masových konzerv. Ochraňováním se rozumí odborná péče o hmotné rezervy jejich skladování a obměna ve smluvním množství minimálně 180 tun – maximálně 193 tun. Správa bude hradit náklady za ochraňování pouze za minimální množství 180 tun.
Požadovány jsou masové konzervy v množství a typu 75 tun vepřové maso - vlastní šťáva (podíl masa min. 47%), 75 tun drůbeží maso - vlastní šťáva (podíl masa min. 47%), 23 tun játrová paštika (obsah tuku max. 30%) a 20 tun vepřová paštika (obsah tuku max. 30%).

3. Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Masové konzervy budou majetkem státu ČR. Správa - zadavatel zajišťuje jejich smluvní pořízení a ochraňování. Masové konzervy jsou určeny především pro krytí potřeb v okamžiku krizových stavů, humanitární pomoci, zabezpečení požadavku Armády ČR a dalších potřeb podle rozhodnutí vlády ČR.
4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky
Předpokládaným termínem dokončení pořízení masových konzerv je rok 2013, ochraňování masových konzerv je na dobu neurčitou.



Odůvodnění požadavků na technické kvalifikační předpoklady
1. Zadavatel požaduje po uchazeči předložit seznam minimálně tří významných dodávek obdobného charakteru (výroba masových konzerv a jejich prodej) v minimálním objemu 2,5 mil. Kč bez DPH za každou dodávku, realizovanou uchazečem v posledních třech letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení nebo dokumenty (smlouva a doklad) podle § 56, odst. 1, písm. a) pro každou dodávku zvlášť, pokud osvědčení nebo dokumenty nebyly vystaveny jedním odběratelem pro více dokladovaných dodávek.
Odůvodnění: uchazeč splněním tohoto požadavku prokáže schopnost splnit veřejnou zakázku neboť tím budou prokázány výrobní možnosti z hlediska kapacity.
2. Zadavatel požaduje předložit popis zboží určeného k dodání - výrobní normy.
Odůvodnění: tímto požadavkem bude mít zadavatel detailní informace o dodaných masových konzervách (obsah masa i tuku,). Výrobní normy dále mohou být dokladem provázejícím zboží při jeho dalším prodeji.
Odůvodnění vymezení obchodních podmínek veřejné zakázky
1. Zadavatel požaduje u dodaných masových konzerv minimální trvanlivost 3 roky.
Odůvodnění: Minimální trvanlivost 3 roky je u masových konzerv běžná, určuje ji výrobce. Komodity živočišného původu jsou sledovány Státní veterinární službou.
2. Vymezení obchodních podmínek veřejné zakázky ve vztahu k potřebám zadavatele a rizikům souvisejícím s plněním veřejné zakázky.
Odůvodnění: Potřebou zadavatele je zajištění masových konzerv pro potřeby krizových stavů a humanitární pomoci v České republice, Evropské unii i třetích zemích. Rizikem plnění veřejné zakázky je dodání nekvalitních masových konzerv či masových konzerv se skrytou vadou (špatný plech, nedostatečná sterilizace).

-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/10/2012 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh